HELP

Veelgestelde vragen:

Ik heb mijn 1e advertentie geplaatst, maar ik heb geen mail gehad met de inloggegevens om mijn advertentie te kunnen beheren.

  • Kijk in je spambox (ongewenste email) of de mail daarin is terechtgekomen. Zo ja, volg de link in de mail. Lukt dit niet verplaats dan de mail naar je postvak in en probeer het opnieuw.
    Kom je er niet uit neem dan contact op.

Hoe kan ik een advertentie wijzigen of verwijderen?

Hoe kan ik zien of ik ben ingelogd?

  • Je ziet dan bovenin het scherm een zwarte balk. In die balk staat rechtsboven uitloggen.

Hoe kan ik uitloggen?

  • In de zwarte balk bovenin het scherm klik je op uitloggen.

Oeps, ik krijg de volgende melding “The file you have uploaded exceeds the file size limit. Please try again.” Wat nu?

Waarom moet ik bij het plaatsen van de eerste advertentie in de hele procedure 3x een e-mailadres invullen?

  1. Het eerste e-mail adres is voor het automatisch aanmaken van de inlog zodat je later jouw advertentie kan beheren (naar dit e-mailadres gaan jouw inloggegevens).
  2. Het tweede e-mailadres is voor de communicatie over de verkoop (staat in advertentie).
  3. Het derde e-mailadres is voor een check achter de schermen.

Let op e-mailadres 1 en 3 moeten hetzelfde zijn.

Oeps! ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

  • Ga naar de knop “inloggen” klik op “wachtwoord vergeten?” en volg de instructies.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij of kom je er niet uit neem dan gerust contact op, dan helpen we je met alle plezier verder.